En international festival fortjener en international hjemmeside. Se hvordan vi forvandlede The Moment Festival's digitale tilstedeværelse til en lige så medrivende oplevelse som festivalen selv.
Når elektronisk musik møder arkitektonisk design, og det hele skal pakkes ind i en digital oplevelse - ja, så bliver det ikke meget mere spændende at være webudvikler.
The Moment Festival er ikke bare endnu en festival. Det er et internationalt kulturfænomen, der udfolder sig i flere af verdens største byer. Og deres hjemmeside? Den skulle selvfølgelig være lige så grænseoverskridende.
Udfordringen 'Gør det som en festival, bare på en skærm' - sådan lød briefen. Nå nej, det gjorde den faktisk ikke, men det havde været sjovt, ikke? I virkeligheden handlede opgaven om at skabe en digital platform, der kunne:
Løsningen Vi byggede hele molevitten i Webflow. Hvorfor? Fordi selv festivalmanagere fortjener en god nats søvn uden at bekymre sig om, hvordan de opdaterer deres hjemmeside. Vi implementerede:
I samarbejde med arkitektur-genierne fra Spacon&X og lydsultanerne fra WhoMadeWho, skabte vi en digital oplevelse, der faktisk får dig til at glemme, at du sidder og stirrer på en skærm.
En hjemmeside der:
Teknisk blev siden bygget med:
Publiceret den 22. januar 2025
Dette projekt havde til formål at bygge en ny hjemmeside for Comundo som er en virksomhed der beskæftiger sig med Co2 beregninger.
En eftermiddag hvor teori mødte praksis, og 200 nysgerrige sjæle fik åbnet øjnene for AI's potentiale og udfordringer.
En dynamisk Webflow-hjemmeside der matcher BigFans kreative eventmagi med et design der er lige så underholdende som deres events.
Det er vi også - på dit projekt! Vi har kaffen klar (og en masse gode idéer i ærmet).